Followers

Sep 6, 2012

Harapan aku

6 september 2012.
ada dalam 48 jam lagi lepas tu dah kena balik kuantan.
hahah. langsung tak sedia. -.-
orang lain semuanya pegi simpan barang dalam stor tapi aku bawak semuanya barang balik rumah.hihi. memang gaya orang nak pindah rumah la kan.
oh my, sangat banyak lah harta karun yg kena filter.
dah konfem kereta berat dengan barang je bukan orang.hukhuk.
adeh Tuhan saja yang tahu betapa malasnya mahu berkemas. ...

hm hm ada aura sedih sebenarnya.
serasa banyak perkara yg tak cukup kena.
salah diri sendiri or salah orang lain..? sob2.

konon azam sebelu mula cuti 3 bulan nak siapkan itu dan ini.
last2 semuanya macam tak de hasil.
jadi aku harap akan ade jugak manfaat yg aku dapat nanti.

ada sedih ada gembira. aku rela ada paksa.
hidup memang begini. hadapi dengan tenang.

aku harap sem baru ni lebih bererti dan lebih baik dari yg dulu.
sudah pasti aim pertama adalah study. must be good.
walaupun tak jadi best student but must be good enough. you can!
sukan juga should be good. why should..? sebab bimbang interest dah berkurang.

macam sekejap macam lama. sekarang dah nak naik tahun 2.
Ya Allah, aku harap aku menjadi aku yang lebih baik. lebih baik. =.=
`payah rupanya untuk jadi orang yang benar2 baik'
menjadi hipokrit baik itu mungkin ramai yg boleh buat.

'aku harap harapan2 aku tak terbang menjadi debu2 halus di angaksa'

~ilmu, iman, amal~

yang benar,
insan.

No comments:

Post a Comment

jom baca komen!